2010.12.10. 10:11

megint kupon

Svájcban is léteznek, tevékenykednek és virágoznak a magyarországi vásárlóklubokhoz hasonló weboldalak (pl. brands.hu; citybrands.hu-t ismerem otthonról).

Ezek közül eddig kettőt ismerek és próbáltam ki, melyek a citybrands-hez hasonlóan működnek: groupon.ch illetve a deindeal.ch. Mondjuk itt is érezhető, hogy a zürichiek seggét nyalják, de azért néha el lehet kapni egy-egy klassz és tényleg hasznos, használható dolgot. A lényeg, hogy a webáruházban nem terméket vásárolsz, hanem termékre vagy szolgáltatásra érvényes kedvezmény-kupont.
Naponta városonként változhat a kínálat, egy-egy városra napi max. 2-3 féle ajánlatot kínálnak. Érdemes azonban az összes várost végignézni, hiszen sokszor akadnak online-shopokban beváltható kedvezmények.
Gyakoriak az éttermekbe szóló valamint a wellness-beauty ajánlatok.

Példa: vettem 1,-frankért egy kupont, ami online vásárláskor 20,-frank kedvezményt ért. Így vettem webshopban egy nagy doboz kontaktlencsét 20 frankkal olcsóbban. És így tovább. Mindenesetre figyelmesen olvassunk el mindent, ami az ajánlat leírásához tartozik, az apróbetű apróbetűjét is, hogy ne csapódjunk be.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://svajcibicska.blog.hu/api/trackback/id/tr542506134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

goba 2010.12.10. 14:21:21

Ezt is jó tudni. A kontaktlencse beszerzése előbb-utóbb nekem is aktuális lesz...

gretagarbo) 2010.12.10. 14:22:41

www.linsenmax.ch vagy www.ottos.ch - itt a webshopban találod a lencsét. Eddig ezeket találtam a legolcsóbbnak.

muzsika 2010.12.10. 15:09:50

hogy van ez a minimum kupon vásárlás, ezt nem értem. amíg nem érte el a minimum számot, addig kifizeted és lehet, nem kapod meg? vagy addig nem fizetsz, míg meg nincs a min szám? vagy visszaadják a pénzt, ha nem jön össze?

muzsika 2010.12.10. 15:12:00

jól van, megtaláltam az ismertetőt, sztornó
a deindeal írja, ha meghívsz ismerőst, kapsz 10 chf-et
ha gondolod, hívj meg, és regisztrálok
muzsi19@gmail.com
süti beállítások módosítása